Govibe Single
Un portachiavi, ecco come si presenta questo affarino platicoso e nero, in dotazione anche il cordino e manca solo la pila per scoprire che... È un fiio E3 che suona meglio, niente di più e niente di meno.
Guadagno in volume? Lo abbassa! Ma ha una peculiarità che va sottolineata: il warm sound che produce va a nozze con le RE0 e difficilmente si smette di usarlo tra un clip+ e le stesse Head direct qualora lo si abbia tra le mani.
Funziona con la pila AAA, ha potenziometro per il volume, pulsante di accensione and nothing else. Promoted to the sound without a doubt, because it serves as an equalizer with EQ lettorini that have not or have pity (I said clip +?? ). Useless with the cowon of course, but to really appreciate the residue.
comes with an adapter for iPod line-out, a strap to keep it as a key ring (or tie it to the reader? It takes imagination! ) and a cable for connection.
How does it sound:
RMAA Pay no attention to graphs that are in the network, something went wrong because this baby behaves exactly the opposite of what is shown HERE .
The perception of warmth in the sound of the single is clear, the sound of the clip changes from analog and slightly cold to warm and enveloping, the highs are more timid and backward and found it perfect for RE0 . Sin, sin, sin (three times, as he should do penance who has designed and did not think an amp needs to power and volume) that not only increases the perceived loudness, but even the lower a bit '. I do not understand the meaning of this choice and at first I thought it was probably not guilty of battery power. Unfortunately, this is so nice sounding little amp with RE0/RE252 how little power in the pilot. Unsuitable for Hippo, unless you seek even lower and reverb, I see it as an excellent choice for those who do not complain at all deficiencies in the volume of your mobile solution.
Another small detail that I noticed in the tests was the fact that only single, in the various test including fiio, is able to soften the difficult passages in cui le IEM tendono a dare sibilance.
Pregio o difetto per l'utente finale, questo dimostra una volta ancora che è nato come "equalizzatore portatile" e non come vero e proprio amplificatore.
Il fatto che si presenti come portachiavi mi ha fatto sorridere, non si può dire che l'idea sia poco fantasiosa, le dimensioni sono ridicole e il suono subisce un sostanzioso cambiamento. Spero di aver reso l'idea, questo amp non è inutile in quanto a colorazione del suono, lo è solo per la questione volume.
Agli interessati la scelta, io lo ho usato molto nei giorni in cui avevo le RE0 in prova perché il mio clip+ non ha un equalizzatore decente e l'unico modo per dare un pochino di vita ai bassi delle Head Direct è appunto un piccolo amp che non infici la resa e non rovini le qualità di questa bella cuffietta.
Almeno per me.
0 comments:
Post a Comment